دروس هشتم

دروس هشتم

دروس هشتم

دروس هشتم

دروس هشتم

دروس هشتم

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۱۵ اسفند ۹۴، ۲۳:۲۷ - سلام
    سلام

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

۱

خدمات پست

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

سرویس پست مستقیم

پست مستقیم حلقه اتصال تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات با مصرف کنندگان و مشتریان است این سرویس به عوامل کسب و کار اجازه می دهد تا با مخاطبان مورد نظر بطور مستقیم ارتباط برقرار نمایند . پست مستقیم یک رسانه تبلیغاتی است که اساس آنرا بانکهای اطلاعاتی تشکیل می دهد که شامل آدرس سازمانها ، شرکتها و واحدهای تولیدی و خدماتی به همراه مخاطبان هرکدام است . این سرویس مرسولاتی راکه در قالب خدمات پست مستقیم دریافت می گردند اعم از پست تبلیغ با نشانی و بدون نشانی و پست جواب قبول را شامل می شود و از مرحله قبول تا توزیع و پس از آن را نیز در بر می گیرد که براساس کدپستی ده رقمی طراحی و اجرا می گردد . مشتریان محترم پست مستقیم به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استفاده ازاین سرویس می توانند در تهران ابتدا برای انعقاد قرارداد باشماره تلفن 88112696 اداره کل کدگذاری و جغرافیایی تماس بگیرند و یا به مراکز مناطق پستی تهران و در سایر نقاط کشور به مراکز ادارات پست شهرستانها مراجعه نمایند. 

سرویس پست تلفنی - 193

این سرویس با بهره مندی از تلفن 193 و یا تماس تلفنی با واحد مقر فرستنده مناطق پستی یا ادارات شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن خدمات پستی را در اختیار شهروندان از طریق مراجعه به نشانی متقاضیان قرار میدهد . ایـن سرویـس بـه جزروزهای تعطیل ازساعت8 صبح تا8 شب مشغول ارائه خدمات است.
 

سرویس پست تصویری

سرویسی است که به منظور مبادله تصویر اسناد و مدارک و هر نوشته ای که منع قانونی نداشته باشد در کوتاهترین فاصله زمانی بوسیله انتقال امواج از طریق خطوط مخابراتی صورت میگیرد بطوریکه پس از تحویل مدارک به واحد پستی ، مشتری تائیدیه لازم را اخذ می کند و سند یا مدارک مخابره می شود در اداره پست مقصد هم تصویر سند مورد نظر براساس آدرس تفکیک و برای گیرنده ارسال می شود این سرویس شامل خدمات زیر است :

  • پیام مستقیم : این نوع پیام شامل تصاویر اسناد و مدارکی است که مستقیما به تلفکس گیرندگان ارسال میگردد.
  • پیام عادی داخلی (غیر مستقیم) : این نوع پیام پس از مخابره به ادارات پست مقصد از طریق موزعین در نشانی گیرندگان توزیع میگردد.
  •  تله فکس بروفکس : این نوع پیامها منحصرا بمقاصد خارج از کشور ارسال میگردد . که در تلفکس بصورت مستقیم و در بروفکس برای تعداد معدودی از کشورهای طرف قرارداد پیام به ادارت پست ارسال و توسط موزع پست مقصد به نشانی توزیع میگردد .

 

افراد موافق ۱ افراد مخالف ۰ ۹۳/۰۹/۲۳
علیرضا تقوا

نظرات  (۱)

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۵ امین کوهرو
سلام علیکم.
آیا میدونستین خوراکی ها هم حرف میزنن؟!! دوست دارین بدونین چطوری؟!
اگه سری به وب ما بزنین متوجه میشین...
منتظر حضورتان ارزشمندتان هستیم...
یـ علی مدد ـا

فرستادن نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی